Με την υπηρεσία Premium Total Support

Πλέον, οι καταναλωτές που αποκτούν οποιοδήποτε tablet από τα καταστήματα της Κωτσόβολος, μπορούν να επιλέξουν την αγορά της υπηρεσίας Premium Total Support αποκτώντας μια σειρά αποκλειστικών καλύψεων όπως πλήρη κάλυψη για οποιοδήποτε λειτουργικό πρόβλημα, πλήρη κάλυψη για θραύση και πτώση υγρού, άμεση εξυπηρέτηση για λειτουργικά προβλήματα ή ατυχήματα με επισκευή ή αν χρειαστεί αντικατάσταση εντός 5 εργάσιμων ημερών. Η υπηρεσία υποστηρίζεται από όλα τα καταστήματα της αλυσίδας Κωτσόβολος.

Με αφορμή το λανσάρισμα αυτό, ο Μιχάλης Ζιγλής, Supply Chain & Services Director της Dixons South-East Europe, δήλωσε:
«Η Κωτσόβολος με το Support 360° έχει πάντα στόχο να κάνει τη ζωή των πελατών της πιο εύκολη. Τα tablet τα τελευταία χρόνια έχουν συγκεντρώσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών και οφείλαμε να προσφέρουμε, για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά, αυτή τη νέα υπηρεσία που θα επιτρέψει σε όλους να απολαύσουν την τεχνολογία ο,τι κι αν συμβεί. Είναι μέρος της φιλοσοφίας μας προκειμένου, με αφορμή την τεχνολογία, να κάνουμε σχέσεις ζωής με τους πελάτες μας».