(ΛΟΝΔΙΝΟ) Συγκεκριμένα, εκτιμούν ότι η διαφημιστική δαπάνη στη Μ. Βρετανία θα αυξηθεί κατά 2,3% το 2011, έναντι του 2% για το οποίο έκαναν λόγο στις προηγούμενες εκτιμήσεις τους, ωστόσο προειδοποίησαν ότι το αποτέλεσμα «παραμένει ομιχλώδες λόγω των οικονομικών συνθηκών». Οι «κίνδυνοι» που ελλοχεύουν για το 2011 είναι μεταξύ άλλων η περικοπή της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης, καθώς επίσης και οι ανησυχίες για την ανεργία η οποία αυξάνεται στη χώρα.

Η AA και η WARC αναθεώρησαν προς τα πάνω και τις εκτιμήσεις τους σχετικά με τη διαφημιστική δαπάνη του 2010, κάνοντας λόγο για αύξηση 6,6% έναντι του 5,4% του Σεπτεμβρίου. Βάσει αυτών των εκτιμήσεων, το 2010 θα είναι η πιο ισχυρή χρονιά για την ανάπτυξη της διαφημιστικής αγοράς στη χώρα, μετά το 2004, ωστόσο η δαπάνη επανέρχεται στα επίπεδα του 2003-2004.