Λόγω της κρίσης στην Ευρωζώνη

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Η ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης στη Μ. Βρετανία για το 2011 διαμορφώνεται στο 1,7% έναντι 1.8%, ενώ όσον αφορά στο 2012 εκτιμάται ανάπτυξη 5,2% έναντι 6% της προηγούμενης πρόβλεψης. Η Μ. Βρετανία εκτιμάται ότι θα είναι η 9η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά το 2011, πίσω από τη Ρωσία, την Ινδία, την Κίνα, τον Καναδά, τη Βραζιλία, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία.

Ωστόσο, το 2012, η Μ. Βρετανία εκτιμάται ότι θα είναι η 5η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά πίσω από τη Ρωσία, την Ινδία, την Κίνα και τη Βραζιλία. Ρωσία, Ινδία και Κίνα είναι οι χώρες που εκτιμάται ότι θα σημειώσουν ρεκόρ στην ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης το 2011, έναντι της προηγούμενης χρονιάς.

Συγκεκριμένα, η Ρωσία προβλέπεται ότι θα γνωρίσει ανάπτυξη 27%, η Ινδία 13% και η Κίνα 12%. Από τις 12 αγορές που παρουσιάζονται στη μελέτη, η πρόβλεψη για τις εννέα έχει αναθεωρηθεί προς τα κάτω. Μεταξύ αυτών, η εκτίμηση για τη Βραζιλία έπεσε στο 2,4% από το 5,1% για το 2011 και στο 2% από το 8% για το 2012. Για τη Γαλλία, έπεσε στο 1,3% από το 1,6% για το 2011 και στο 1,2% από το 2% για το 2012.

Προς τα κάτω αναθεωρήθηκε και η ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης για τις ΗΠΑ, και συγκεκριμένα στο 0,3% από το 2,5 για το 2011, ενώ για το 2012 παραμένει αμετάβλητη στο 4,1%. Η Suzy Young, data editor στη Warc, δήλωσε σχετικά: «Η κρίση στην Ευρωζώνη εξακολουθεί να δημιουργεί τρομακτικά προβλήματα για τις χρηματαγορές του κόσμου και δεν δείχνει να υποχωρεί σύντομα. Ως αποτέλεσμα, οι διαφημιζόμενοι γίνονται όλο και πιο επιφυλακτικοί, ακόμα και σε αγορές εκτός Δυτικής Ευρώπης».