Για τη δημιουργία στοχευμένης διαφήμισης

Οι αντίστοιχες πωλήσεις του Twitter άγγιξαν τα 70 εκατ. δολάρια το 2014, ποσοστό ιδιαίτερα μικρό στο σύνολο των εσόδων του, που ανέρχονται σε 1,3 δις. δολάρια. Όπως ανέφερε ο Moody στην εφημερίδα Guardian, στόχος είναι η αύξηση αυτού του ποσοστού, μέσα από τους 388 εκατ. ενεργούς χρήστες του. Ο ίδιος –πρώην CEO της εταιρείας data analytics Gnip την οποία εξαγόρασε πέρυσι το Twitter- εξηγεί ότι το Twitter μπορεί να αντιστοιχήσει τους χρήστες του με τη βάση δεδομένων πελατών μιας εταιρείας, για να προσφέρει στοχευμένη διαφήμιση.

«Μπορείτε να φέρετε τα data σας σε εμάς και εμείς να εξασφαλίσουμε την παροχή διαφήμισης προς τους πελάτες σας, εάν είναι χρήστες στο Twitter», αναφέρει ο Moody, αναγνωρίζοντας συγχρόνως το θέμα της προστασίας προσωπικών δεδομένων: «Γίνεται με εντελώς ανώνυμο τρόπο και δεν μοιραζόμαστε προσωπικές πληροφορίες».

Ως παράδειγμα, ο Moody φέρνει τις Samsung και Apple, στο λανσάρισμα του επόμενου iPhone. Όπως λέει, η Samsung θα μπορούσε να εντοπίσει στο Twitter πελάτες της Apple που σκέφτονται να αλλάξουν μάρκα, ή θα μπορούσε να βρει ποιά χαρακτηριστικά του κινητού έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους χρήστες και στη συνέχεια να αξιοποιήσει τα δεδομένα αυτά για να σχεδιάσει στοχευμένη, real-time διαφήμιση. Το Twitter δεν μοιράζεται το περιεχόμενο απευθείας μηνυμάτων, όμως η πολιτική του για την προστασία δεδομένων, αναφέρει ξεκάθαρα ότι «αυτό που λέτε στο Twitter, μπορεί να ιδωθεί σε όλο τον κόσμο, στιγμιαία».

Πηγή: Warc, Guardian.