Συνεργασία Coca-Cola 3E και Adweb

Η Coca-Cola 3E επέλεξε το Vimodji, ένα νέο και αναπτυσσόμενο μέσο επικοινωνίας, για το λανσάρισμα του νέου της brand Costa Coffee. Η Coca-Cola 3E έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες των social media, να εκφράσουν πολλές φορές την ημέρα τη διάθεσή τους (mood), μέσω ειδικά διαμορφωμένων βίντεο του brand Costa Coffee, «παρεμβαίνοντας» έτσι με έξυπνο τρόπο στις συνομιλίες των χρηστών.

Με πρωταγωνιστή τον Νίκο Μουτσινά, δημιουργήθηκαν σύντομα βίντεο που εμπεριέχουν το brand Costa Coffee σαν τοποθέτηση προϊόντος, τα οποία οι χρήστες αντάλλαξαν μεταξύ τους για να εκφράσουν αυτό που ήθελαν να πούν στους φίλους τους. Η βασική διαφορά αυτής της καμπάνιας σε σχέση με άλλες καμπάνιες στα digital media είναι ότι μέσω του Vimodji, η Coca-Cola 3E συνέδεσε το προϊόν της με συναισθήματα, και έγινε κομμάτι των προσωπικών ανταλλαγών μηνυμάτων των χρηστών στα social messaging apps. Τα video Costa Coffee είχαν Click Through Rate 8,5% και Share through rate 25%.