Υπό τον τίτλο «Champion Excuses»

Σύμφωνα με το concept, ο τελικός του UEFA Champions League αποτελεί την «πιο ιερή στιγμή» για κάθε ποδοσφαιρόφιλο, όμως συχνά το «έτερον ήμισυ» δεν συμμερίζεται αυτό το πάθος. Σε αυτή την περίπτωση, η καμπάνια «Champion Excuses» της Heineken, προσφέρει μια σειρά από έξυπνες και διασκεδαστικές δικαιολογίες,  που βοηθούν τους fans της Heineken «να γλιτώσουν από τη μουρμούρα, αλλά και να ζήσουν τον μεγάλο τελικό σαν να ήταν εκεί».

Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να μπουν στη σελίδα της Heineken, να διαλέξουν τη δικαιολογία που τους ταιριάζει και να λάβουν μέρος σε κλήρωση για την προβολή του τελικού στο Golden Hall στη μεγάλη οθόνη, Foosball και PES.