Μετά από δοκιμές μηνών σε επιλεγμένα προφίλ, το TikTok παρουσιάζει επισήμως τη νέα επιλογή «Promote» για τις εταιρείες που διαθέτουν λογαριασμό στην πλατφόρμα του. «Αρχής γενομένης από αυτόν τον μήνα, η επιλογή “Promote” είναι διαθέσιμη για να βοηθήσει τις εταιρείες να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους και να αναπτύξουν το community τους με τα videos τους.

Με το “Promote”, οι εταιρείες θα μπορούν να μετατρέψουν κάθε οργανικό video στο TikTok σε διαφήμιση, απευθείας εντός της εφαρμογής. Επίσης, θα μπορούν να προσεγγίζουν νέα κοινά, να χτίσουν νέο και να οδηγήσουν το traffic προς το website τους», επισημαίνει η εταιρεία. Η επιλογή είναι παρόμοια με το Boost button του Facebook, το οποίο δίνει τη δυνατότητα ενίσχυσης των posts, δημιουργώντας γρήγορα μια διαφημιστική καμπάνια.

Ειδικότερα, μέσω του Promote, οι εταιρείες θα μπορούν, ενδεικτικά να επιλέγουν το video που επιθυμούν να προωθήσουν, να στήσουν το promotion τους, επιλέγοντας τους δικούς τους στόχους για την καμπάνια, να ελέγξουν και να αυξήσουν το performance. Η πρόσβαση στο «Promote» πραγματοποιείται μέσω του εικονιδίου Fire σε κάθε video, μέσω του μενού Creator ή του Business Suite της πλατφόρμας.

(Πηγή: socialmediatoday.com)