Το Project Agora προσφέρει μια νέα επιλογή στόχευσης εν όψει των Ολυμπιακών αγώνων στο Τόκιο. Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τους φίλους της διοργάνωσης, στοχεύοντας το συγκεκριμένο κοινό σε premium sites της Ελλάδας. Οι Olympic Games Fans ενδιαφέρονται για τους Ολυμπιακούς περισσότερο από τον μέσο Έλληνα φίλαθλο και καταναλώνουν αυξημένο σχετικό περιεχόμενο online.

Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να στοχεύσουν το συγκεκριμένο κοινό πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων. Στοχεύοντας programmatically το κοινό αυτό σε ένα contextual περιβάλλον, στο περιεχόμενο δηλαδή για τους Ολυμπιακούς αγώνες μεγάλων sites, οι διαφημιζόμενοι έχουν την ευκαιρία να «σερβίρουν» τη σωστή διαφήμιση, στο σωστό άτομο, τη σωστή στιγμή και με scalable τρόπο. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να φτάσουν στο κοινό των Olympic Game Fans μέσω των native ad-formats του Project Agora.

Παράλληλα, με τα ad-experiences Social Cards & Magic Story μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ήδη υπάρχον περιεχόμενό τους από τα Social Media για να επεκτείνουν τις καμπάνιες τους στο Open Web με τη συγκεκριμένη στόχευση.