Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναικάς και με στόχο να αναδείξει τη σημασία της πρόσληψης γυναικών σε θέσεις ευθύνης, η εταιρεία θέλησε να «μιλήσει τη γλώσσα» των επιχειρηματιών, επιστρατεύοντας στατιστικές. Προς αυτή την κατεύθυνση, μετέτρεψε τα καλλυντικά της σε πίνακες και γραφήματα, χρησιμοποιώντας ευρήματα από διεθνείς έρευνες.

Η McCann Düsseldorf άντλησε δεδομένα από αναλύσεις που συνέδεαν τη διαφορετικότητα στο γραφείο και το ΔΣ με τρία βασικά κριτήρια επιτυχίας: κερδοφορία, καινοτομία και ικανοποίηση των εργαζομένων. Στη συνέχεια μετέτρεψε τους αριθμούς σε εντυπωσιακά γραφήματα, τα οποία σχηματίζονται από τα πιο δημοφιλή της προϊόντα και αποδεικνύουν το πόσο ωφελούνται οι εταιρείες από την πρόσληψη γυναικών σε ηγετικούς ρόλους.

Με αυτόν τον τρόπο, οι καταχωρίσεις για κραγιόν, mascaras και μανό αναδεικνύουν την άμεση σχέση μεταξύ περισσότερων γυναικών στο ΔΣ και υγιέστερων αποτελεσμάτων. Προκειμένου να ικανοποιήσει τον διττό της στόχο, η καμπάνια εμφανίστηκε τόσο σε κορυφαία επιχειρηματικά περιοδικά, αλλά και σε εκδόσεις μόδας όπως τα Vogue και Cosmopolitan, ως μέρος του προγράμματος της εταιρείας, Women of Worth.
(Πηγή: AdAge)