Σε υψηλά ποσοστά κυμαίνεται το επίπεδο πιστότητας των καταναλωτών, με το 89,1% των ενηλίκων στην Αμερική να αυτοπροσδιορίζεται ως brand loyal, σύμφωνα με έρευνα της Yotpo.

Διαψεύδοντας τους προβληματισμούς περί «θανάτου» της πιστότητας, η μελέτη έδειξε ότι το 25% θεωρεί τον εαυτό του ακόμη πιο πιστό, σε σχέση με πέρυσι. Στην ερώτηση «Τι σημαίνει για σένα να είσαι πιστός σε μια μάρκα;», η απάντηση που έδωσαν οι περισσότεροι (67%) ήταν «Συνήθως αγοράζω από την ίδια μάρκα».

Οι επόμενες δημοφιλέστερες ήταν «Αγαπώ το brand» (39,5%) και «Αγοράζω από το brand παρά το ότι υπάρχουν πιο φτηνοί ανταγωνιστές». Στην ερώτηση «Πόσες φορές αγοράζετε από την ίδια εταιρεία ώστε να θεωρείτε τον εαυτό σας πιστό», το 87% περίπου των συμμετεχόντων απάντησε τουλάχιστον 3 φορές.

Από αυτούς, το 36,4% δήλωσε ότι χρειάστηκε τουλάχιστον 5 αγορές προτού θεωρήσει τον εαυτό του brand loyal. Όσον αφορά τα κίνητρα της πιστότητας, το προϊόν (78%) και η τιμή (63%) σκόραραν πρώτα. Η παράμετρος της εξυπηρέτησης κατετάγη τρίτη, με ποσοστό μόλις 26%. Ακολουθούν τα προγράμματα πιστότητας (22%), η εμπειρία αγοράς (17%), η σύνδεση με κάποιο κοινωνικό σκοπό (9%) και η διαφήμιση (4%).

Ωστόσο, μόλις το 19% των πιστών καταναλωτών θα έδινε το mail και τη φυσική του διεύθυνση για ενημερωτικό υλικό και το 10% θα ακολουθούσε τη μάρκα στα κοινωνικά δίκτυα. Από την άλλη, το 59% θα εγγραφόταν στο πρόγραμμα πιστότητας και αντίστοιχο ποσοστό θα πρότεινε τη μάρκα σε άλλους.
(Πηγή: Marketingland)