Την Bozoma Saint John επέλεξε το Netflix ως τη νέα του CMO. Διαδεχόμενη την Jackie Lee-Joe θα αναλάβει καθήκοντα τον Ιούλιο, με τη μετακίνηση να σηματοδοτεί την τρίτη αλλαγή προσώπων στο γραφείο του CMO σε λιγότερο από έναν χρόνο για την πλατφόρμα. Η Saint John θήτευσε για 2 χρόνια ως CMO στην Endeavor, ενώ πριν διατελούσε Chief Brand Officer στην Uber. Το στέλεχος έχει υπηρετήσει και στην Apple, εκτελώντας χρέη Head οf Consumer Marketing για τα Apple Music και iTunes.

«Είμαι ενθουσιασμένη που θα ενταχθώ στο Netflix, ειδικά σε μία περίοδο που το storytelling είναι ζωτικής σημασίας για την κοινωνική ευημερία μας σε παγκόσμιο επίπεδο», ανέφερε σε δήλωσή της η Saint John. «Είναι τιμή μου να συνεισφέρω με την εμπειρία μου σε μια ήδη δυναμική πορεία και να συνεχίσω να συμβάλλω στη δημιουργία engagement στο μέλλον». «Η Bozoma Saint John είναι μια εξαιρετική marketer η οποία γνωρίζει πώς να τροφοδοτεί συζητήσεις γύρω από την καθημερινή κουλτούρα, καλύτερα από τον καθένα», σχολίασε από την πλευρά του o Chief Content Officer του Netflix, Ted Sarandos. (Πηγή: Marketingweek.com)