Στο Instagram, αναφορικά με «poor labelling» στο χορηγούμενο περιεχόμενο

Μέτρα ενάντια σε influencers του Instagram προειδοποίησε ότι θα λάβει η Advertising Standards Authority στη Βρετανία, η οποία ανακάλυψε εκτεταμένη παραβίαση κανόνων της. Μετά από εκτεταμένο έλεγχο, η Αρχή βρήκε ότι σχεδόν ένα στα τέσσερα stories ήταν διαφημιστικά, αλλά μόνο το 35% των διαφημιστικών υλικών διέθεταν σαφή σήμανση και ήταν εύκολα αναγνωρίσιμα ως τέτοια.

Η έρευνα μελέτησε περισσότερα από 24.000 Instagram stories και posts 122 influencers με έδρα τη Βρετανία. Κάποια από τα μη συμμορφούμενα posts διέθεταν affiliate links, για τα οποία οι δημιουργοί λαμβάνουν προμήθεια από τυχόν πωλήσεις. Η ASA σημείωσε ότι η χρήση των hashtags #affiliate ή #aff δεν επαρκεί, ώστε να καταστήσει ξεκάθαρη τη διαφημιστική φύση του περιεχομένου και συνέστησε τη χρήση του hashtag #ad σε όλα τα posts.

Επίσης, διαπιστώθηκαν ανακολουθίες μεταξύ αυτών που προβάλλονται στα Instagram Stories, το IGTV, το Reels και σε posts, καθώς και αποκλίσεις μεταξύ όσων περιλαμβάνονταν σε καμπάνιες που «έτρεχαν» σε πολλαπλά Stories ή posts. «Προειδοποιήσαμε influencers και brands. Τώρα στοχεύουμε σε ένα follow-up έλεγχο και προετοιμαζόμαστε να λάβουμε μέτρα», σημείωσε ο Guy Parker, Chief Executive του ASA.

(Πηγή: Campaign)