Ελάχιστοι θα διαφωνήσουν ότι δεν υπάρχει κομβικότερη αλλαγή στο ψηφιακό marketing και, ειδικότερα, στο programmatic advertising από την επικείμενη πλήρη (δηλαδή και από Chrome) απόσυρση του third party cookie.
Μεταβάλλει τα δεδομένα σε όλες τις θεμελιώδεις παραμέτρους όπως, για παράδειγμα, κάλυψη, μέτρηση, στόχευση και attribution – παράλληλα, τονώνει τον ρόλο τόσο των first party data, όσο και του context, αλλάζοντας τις ισορροπίες στην αλυσίδα της επικοινωνίας, ενώ η έλευση του προηγμένου ΑΙ δημιουργεί σημαντικές νέες δυνατότητες.
Αυτά τα ζητήματα, μεταξύ άλλων, θα αναλύσουν και συζητήσουν στην ειδική ενότητα «Google Insights» o Damian Huba, CEE Head of Platforms and Partners και ο Marin Loncar, CEE Privacy, Data and Measurement Specialist, παραθέτοντας τις εκτιμήσεις τους για το μέλλον τόσο του programmatic οικοσυστήματος, όσο και, γενικότερα, του cookieless marketing.
Το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 4 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy, τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas και απευθύνεται σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη από advertisers/brands, media και digital agencies, publishers και broadcasters καθώς και παρόχους τεχνολογικών λύσεων.