Δεν χωράει αμφιβολία ότι η αγορά που επηρεάζεται αμεσότερα και βαθύτερα από τις μεγάλες δομικές αλλαγές στο ψηφιακό οικοσύστημα είναι το Programmatic – άλλωστε συνδυάζει τη προηγμένη τεχνολογία με σειρά κρίσιμων οφελών όπως την κλίμακα ή την ακριβή και δυναμική στόχευση και μέτρηση.

Καθώς προχωρούν οι εξελίξεις, δύο βεβαιότητες αναδεικνύονται: αφενός ότι το Programmatic θα παραμείνει ο βασικός πυλώνας της αγοράς (με μερίδιο που, σε ορισμένες χώρες, ξεπερνά το 80%) αφετέρου ότι θα οικοδομηθεί σε νέα βάση σε ό,τι αφορά το μείζον θέμα του post-cookie identity, αλλά και τα καινούργια εργαλεία, καθώς επίσης και τις σημαντικές ευκαιρίες σε νέες οθόνες, όπως η τηλεόραση και το out-of-home.

Σε αυτά τα κρίσιμα ζητήματα θα εστιάσει, μεταξύ άλλων, στη keynote ομιλία του ο κορυφαίος αναλυτής Dr Daniel Knapp, Chief Economist του IAB Europe, ενώ θα αναφερθεί στον αντίκτυπο και τις ενδεδειγμένες στρατηγικές για brands, agencies και publishers. Τέλος, θα παρουσιάσει τις εκτιμήσεις του για τους επόμενους 18 μήνες και θα αναλύσει θέματα «talent & tech», μοντέλων συνεργασίας και παραγωγής αξίας. Το συνέδριο (www.programmatic.gr) θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Παρασκευή 1η Ιουλίου, υπό την αιγίδα των ΣΔΕ και ΙΑΒ Hellas.