Το πάνελ θα εξετάσει τον βαθμό ωριμότητας της ελληνικής αγοράς -αναφορικά με τους διαφορετικούς εμπλεκόμενους (brands, agencies, ad tech providers, publishers) και τα διαφορετικά κανάλια (Desktop vs mobile, standard display vs Video)- αλλά και τα ζητήματα «ποιότητας» του supply chain, δηλαδή, ενδεικτικά, viewability και brand safety. Παράλληλα, έμφαση θα δοθεί στα εμπόδια ανάπτυξης της αγοράς, στις δυνητικές ευκαιρίες καθώς και στις εκτιμήσεις της αγοράς για τους επόμενους 12 μήνες. Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν η Βάσω Μαργέλου, Media and Budgeting Senior Manager Fixed & Mobile, OTE group, η Τίνα Φερεντίνου, Chief Commercial Officer, DPG Digital Media και η Ειρήνη Σαχά, Founder & Managing Director, Acrossmedia241. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas.