Λένε ότι κάθε κρίση είναι και μία ευκαιρία – πιθανότατα τούτο ισχύει για τους εκδότες καθώς η τελευταία διετία αφενός υπογράμμισε, λόγω πανδημίας και πολέμου, τον ζωτικό τους ρόλο, αφετέρου ανέδειξε, με το επικείμενο τέλος των 3rd party cookies, την αξία των 1st party data αλλά και του ποιοτικού διαφημιστικού περιβάλλοντος. Ωστόσο, ειδικά στην αγορά του Programmatic, αυτά τα πλεονεκτήματα δεν έχουν ακόμα μεταφραστεί σε αξιοσημείωτη άνοδο εσόδων.
Έτσι, σημαντικοί publishers διευρύνουν περαιτέρω το στρατηγικό τους σχέδιο, καινοτομώντας σε όλο το φάσμα της εμπορικής τους λειτουργίας: από την επένδυση σε first party data σε νέες πρακτικές yield optimization (αλλά και contextual targeting) και από τον εμπλουτισμό υπηρεσιών προς πελάτες μέχρι νέα μοντέλα συνεργασίας με άλλους εκδότες ή παρόχους τεχνολογικών λύσεων ή ακόμα και (απ’ευθείας με) διαφημιζόμενους.
Αυτές τις βέλτιστες πρακτικές θα παρουσιάσουν στην ειδική «sell side» συνεδρία του Programmatic Conference ο Thomas Masereel, Head of Yield & Programmatic του ομίλου Figaro και οι Simona Zanette και Alessandro Caracciolo, αντίστοιχα CEO και Head of Digital Sales της Hearst Media. Το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) θα πραγματοποιηθεί την 1η Ιουλίου, υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas.