Λέγεται ότι οι μεγάλες αλλαγές στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ειδικά στο programmatic advertising μπορεί τελικά να αποδειχθούν ευκαιρία για τους εκδότες και να αποτελέσουν εφαλτήριο για αναπτυξιακή δυναμική: αφενός αναγνωρίζεται ολοένα και περισσότερο η αξία των first (αλλά και zero) party data αλλά και του ποιοτικού διαφημιστικού περιβάλλοντος, αφετέρου νέες πρακτικές contextual targeting και νέα metrics που επικεντρώνονται στο attention αλλάζουν τα δεδομένα και ενισχύουν τη θέση τους.

Έτσι, σημαντικοί publishers διευρύνουν το στρατηγικό τους σχέδιο, καινοτομώντας σε όλο το φάσμα της εμπορικής τους λειτουργίας: από την επένδυση σε first party data –και τον πολλαπλασιασμό της αξίας τους μέσω ΑΙ- σε νέες προσεγγίσεις yield optimization (αλλά και contextual targeting) και από τον εμπλουτισμό υπηρεσιών προς πελάτες μέχρι νέα μοντέλα συνεργασίας με άλλους εκδότες αλλά και το buy side.

Αυτές τις νέες βέλτιστες πρακτικές θα παρουσιάσουν στην ειδική «sell side» ενότητα του Programmatic Advertising Conference ο Alessandro Caracciolo, Global Solutions Lab Director του παγκόσμιου κολοσσού Hearst και ο Thomas Lue Lytzen, Director of Ad Sales & Tech, της Ekstra Bladet, μέρος του σκανδιναβικού ομίλου JP/Politiken.

Το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr ) θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 4 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy, τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas και απευθύνεται σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη από advertisers/brands, media και digital agencies, publishers και broadcasters καθώς και παρόχους τεχνολογικών λύσεων.