Η «πανδημική» επιτάχυνση προς την ψηφιακή ωριμότητα άγγιξε, και στην Ελλάδα, σειρά κλάδων και αγορών -από τους πλέον επιφανείς είναι η ψηφιακή διαφήμιση και, ειδικότερα, το Programmatic Advertising.

Με δεδομένες σημαντικές μεταβολές (τόσο ρυθμιστικά όσο και τεχνολογικά εκπορευόμενες) οι σχετικές συζητήσεις αποκτούν μεγάλο ενδιαφέρον και βαρύτητα -μία τέτοια θα λάβει χώρα σε ειδική συνεδρία του Programmatic Advertising Conference, όπου κορυφαία στελέχη από όλα τα μέρη της αγοράς, όπως οι Ναταλία Αφεντουλίδου (Head of Business Development & Strategy, BGM OMD Greece), Ντέπυ Παπάζογλου (Group Commercial Director, 24 Media), Σάββας Βιτάλης (Digital Sales Manager, Antenna TV), Σπύρος Ζαβιτσάνος (Managing Director / Greece & Cyprus, The Nielsen Company) και Αλίκη Κοτζαμάνη (Media Communications Director, ΟΠΑΠ), θα σχολιάσουν το Programmatic, όπως αυτό υλοποιείται μέχρι σήμερα, και θα το αξιολογήσουν στους πυλώνες της ποιότητας, αποτελεσματικότητας, ασφάλειας και διαφάνειας.

Παράλληλα θα αναλυθούν τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης, ώστε να προκύψουν μεγαλύτερα οφέλη για όλες τις πλευρές, ενώ θα εξετασθεί το υπό διαμόρφωση περιβάλλον σε ό,τι αφορά τις στοχεύσεις και τις μετρήσεις στο πλαίσιο του ελλείματος των δεδομένων που θα φέρει η κατάργηση των 3rd party cookies.
Το Programmatic Advertising Conference θα λάβει χώρα τη Πέμπτη, 8 Ιουλίου, και τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του IAB Hellas. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.programmatic.gr.