Τα καίρια ζητήματα της εγχώριας αγοράς θα εξετασθούν στο κεντρικό πάνελ του Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) που θα λάβει χώρα τη Παρασκευή 26 Ιουνίου. Ανάμεσα στα θέματα που θα συζητηθούν είναι ο «μεταπανδημικός» βαθμός ωριμότητας της ελληνικής αγοράς -τόσο σε ό,τι αφορά τους διαφορετικούς εμπλεκόμενους (brands-agencies-ad tech providers-publishers) όσο και τα διαφορετικά κανάλια (Desktop vs mobile, standard display vs Video)- αλλά και τα ζητήματα «ποιότητας» του supply chain, όπως αυτά απασχολούν όλες τις Δυτικές αγορές, δηλαδή, ενδεικτικά, viewability και brand safety.
Παράλληλα, έμφαση θα δοθεί στα εμπόδια ανάπτυξης της αγοράς, στις δυνητικές ευκαιρίες καθώς και στις εκτιμήσεις της αγοράς για το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν οι Εύη Μπολομύτη, E-commerce Director της ΑΒ Βασιλόπουλος, Τάκης Γεωργόπουλος, Managing Director, Liquid Media και Δημήτρης Χατζηδάκης, CEO, Phaistos Networks. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas.