Την Πέμπτη, 4 Ιουλίου, η ελληνική αγορά του Digital Marketing συγκεντρώνεται στο Αμφιθέατρο της ΟΤΕAcademy για να ενημερωθεί από τους ειδικούς για όλες τις εξελίξεις στον απαιτητικό χώρο του Programmatic Advertising.
Δώδεκα διεθνείς ομιλητές και πέντε εγχώριοι experts θα βρεθούν στη σκηνή για να παρουσιάσουν τελευταίες τάσεις, post 3P cookie στρατηγικές, καινοτόμες λύσεις αλλά και το τοπίο όπως διαμορφώνεται με την εισαγωγή και τη διάδοση του ΑΙ. Ανάμεσα στους ομιλητές ξεχωρίζει ο Chief Economist του IAB Europe, Daniel Knapp, καθώς και διεθνή στελέχη της Google και executives από κορυφαίους οργανισμούς όπως ο Όμιλος Hearst, η Nexi και η Ekstra Bladet. To συνέδριο στηρίζουν οι Google, OCM Marketplace και Phaistos Networks (Mεγάλοι Χορηγοί), οι AdForm, Eskimi, Outbrain, Sense8 και Teads (Χορηγοί) και η Cabtivo (Υποστηρικτής).
Όπως κάθε χρόνο, το συνέδριο φέρει την αιγίδα του ΙAB Hellas και του ΣΔΕ. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους ομιλητές και το πρόγραμμα του συνεδρίου στο https://programmatic.boussiasevents.gr/.