Η αγορά του Programmatic έχει βελτιωθεί δραστικά σε σχέση με τις πρώτες, προ δεκαετίας, «άναρχες» μέρες – και σε αυτό έχουν συντελέσει περισσότερο από όλους τα brands τα οποία απαίτησαν (και απαιτούν) υψηλή ποιότητα και διαφάνεια. Για παράδειγμα, οι δείκτες για κρίσιμες παραμέτρους όπως το viewability, το ad fraud, το brand safety αλλά ακόμα και το clutter δεν θα είχαν αλλάξει προς το βέλτιστο εάν κυρίως οι διαφημιζόμενοι δεν επέμεναν και επέβαλλαν νέα μοντέλα συνεργασίας.

Και καθώς ξεκινά η δεύτερη δεκαετία του Programmatic, τα brands εκ νέου θέτουν την ατζέντα σε σειρά καίριων ζητημάτων όπως τα 1st party data, το cookieless identity, το contextual targeting, το supply path optimization, τα νέα KPIs και, κρίσιμα, το cross media/screen measurement.

Αυτά τα ζητήματα θα αναλύσει στη keynote ομιλία της η Clare O’Brien, Head of Media, Effectiveness & Performance του βρετανικού συνδέσμου διαφημιζομένων ISBA, ενώ θα σταθεί και σε νέες μελέτες του οργανισμού που αναδεικνύουν τις «επόμενες» τάσεις. Το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 1η Ιουλίου, απευθύνεται σε brands, agencies, publishers και solutions providers, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas.