Σε λειτουργία η Alpha έκδοση της υπηρεσίας

Με το μήνυμα «Back to the Future», η Phaistos Networks συστήνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Programmatic 2.0, με το GR Xchange. H καινοτόμος αυτή λύση ήρθε για να εξομαλύνει τα πολλαπλά ζητήματα που έχουν δημιουργηθεί στο Programmatic οικοσύστημα μέχρι σήμερα. Το GR Xchange επαναπροσδιορίζει την αξία του ποιοτικού inventory από τους Premium Publishers της χώρας, αφού δημιουργεί εκ νέου τις συνθήκες για δημιουργικές και αποτελεσματικές καμπάνιες, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη διαφάνεια για όλα τα μέρη και σε κάθε στάδιο της Programmatic αλυσίδας.

Προετοιμασμένο και για την cookie-less εποχή, το GR Xchange προσφέρει, όπως υποστηρίζει, εξειδικευμένη στόχευση και βελτιστοποιημένη απόδοση με μεθοδολογίες που ξεπερνούν τη χρήση 3rd party cookies, ενώ ταυτόχρονα απαντά στην ανάγκη των διαφημιζομένων για Brand Safety & Suitability, αξιοποιώντας Local Insights, σε συνδυασμό με την εμπειρία και την τεχνογνωσία της Phaistos Networks. Η Alpha version του GR Xchange αξιοποιείται ήδη με την ενεργοποίηση μέρους των δυνατοτήτων του, από τις BGM OMD, Mediacom και Tempo OMD, και τη συμμετοχή επιλεγμένων Publishers. Η πλήρης έκδοσή του πρόκειται να είναι διαθέσιμη από τη Phaistos Networks στα τέλη του 1ου εξαμήνου του τρέχοντος έτους.