Ζητά από τους χρήστες να αποσυνδεθούν

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Η εταιρεία, σε συνεργασία με τη διαφημιστική SMFB, επαναλανσάρισε ένα best seller της παπούτσι του 1993, αποκαλώντας το «Pre-Internet Shoe». Σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από άλλες μάρκες που συνδέονται όλο και περισσότερο με την τεχνολογία –calorie tracking, sharing, geolocation-, η Diesel λανσάρει το παπούτσι αυτό σε όλη τη μη-τεχνολογική του δόξα, όπως ακριβώς ήταν το 1993. Στο πλαίσιο αυτό, η καμπάνια «The Pre-Internet Experience» στο Facebook, καλεί τους χρήστες να αποσυνδεθούν και να μην ποστάρουν για 3 μέρες. Εάν επιπλέον διαλέξουν να μην χρησιμοποιήσουν ούτε το Instagram και το Twitter, τότε η «νηστεία» μπορεί να διαρκέσει μόνον 48 ώρες. Είκοσι νικητές θα λάβουν ως έπαθλο το επετειακό παπούτσι της Diesel.