Υπό την επιμέλεια της Adel/Saatchi & Saatchi

Η καμπάνια ξεκίνησε χθες στον Τύπο με μήνυμα «Αυτός ο τόπος αξίζει το ποτήρι πάντα γεμάτο». Σε πρώτη φάση, περιλαμβάνει έντυπη επικοινωνία, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και η τηλεοπτική, πιθανότατα μετά τα εγκαίνια της νέας μονάδας, την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου. Εκεί, θα παράγονται τα γάλατα Νουνού Family, Νουνού Calciplus, Νουνού Kid και οι κρέμες γάλακτος Νουνού από ελληνική πρώτη ύλη, που θα αντλείται από επιλεγμένους έλληνες κτηνοτρόφους.