Η γκάμα χρωμάτων Status, η εξωτερική θερμομόνωση Climaplus, αλλά και οι κόλλες πλακιδίων της Thrakon, αποτελούν το επίκεντρο της επικοινωνίας. Η καμπάνια έχει λανσαριστεί στην τηλεόραση και σε συνδρομητικά κανάλια και θα υποστηριχθεί από digital και print, ενώ σύντομα θα πλαισιωθεί από διαφήμιση σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Με τίτλο «Η καλύτερη ομάδα στα δομικά υλικά» αξιοποιεί έντεχνα το όνομα «Thrakon» και προβάλλει σκηνές από ένα πραγματικό εργοτάξιο όπου οι μάστορες ενωμένοι σαν μια ομάδα έχουν τα υλικά που «κερδίζουν» στην οικοδομή. Η ταινία τελειώνει καλώντας τόσο τους μάστορες όσο και τους τελικούς καταναλωτές να «παίξουν μπαλίτσα με Thrakon». Την παραγωγή υλοποίησε η Stefi Productions. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική του ομίλου για αύξηση του κύκλου εργασιών και του μεριδίου της εταιρείας στην ελληνική αγορά.