Πόσοι marketers π.χ έχουν συνειδητοποιήσει τη δύναμη του pre roll online video ή του web radio; Σύμφωνα με το ΙΑΒ Europe, το online video αναμένεται πανευρωπαϊκά να διατηρήσει για την ερχόμενη 5ετία μέση ετήσια ανάπτυξη άνω του 30%. Πρόκειται για εντυπωσιακό στοιχείο, που αναδεικνύει μια τεράστια δυναμική για το μέσο και νέες ευκαιρίες για τη διαφήμιση. Οι δείκτες αποτελεσματικότητας του online video είναι ιδιαίτερα υψηλοί σε σχέση με αυτούς της παραδοσιακής τηλεόρασης. Εκεί όμως που τα οφέλη «εκτοξεύονται» είναι στο συνδυασμό τηλεόρασης και online video, αφού οι έρευνες δείχνουν ότι  η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης με τον τρόπο αυτό αυξάνεται κατά μέσο όρο 30% (+17% general recall, +32% brand recall, +50% message recall, +40% likeability). Κι αυτό διότι οι μισοί πλέον που βλέπουν τηλεόραση είναι παράλληλα συνδεδεμένοι online.

Οσο για τo web radio; Καθημερινά ολοένα και περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα ακούει ραδιόφωνο μέσω internet, τόσο σε ημερήσια, όσο και σε εβδομαδιαία βάση. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2008 άκουγε καθημερινά ραδιόφωνο μέσω διαδικτύου το 7,7% των χρηστών του, ποσοστό που το 2011 έφτασε το 11,6%. Το ποσοστό ανεβαίνει ακόμα περισσότερο όταν η συχνότητα ακρόασης είναι τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Έτσι, το 2008 άκουγε web radio τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα το 21% των χρηστών, ποσοστό που το 2011 έφτασε το 27,6%. Εκτιμήσεις της αγοράς αναφέρουν ότι και το 2012, αλλά και το 2013, τα ποσοστά ακρόασης συνεχίζουν να αυξάνονται. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι η ψηφιακή εποχή φέρνει επανάσταση και στη διαφήμιση. Η πρόκληση είναι μεγάλη για διαφημιστές και διαφημιζόμενους: Θα μελετήσουν ουσιαστικά τις ευκαιρίες των παραπάνω εφαρμογών; Θα τις αξιοποιήσουν στρατηγικά για τα δικά τους brands; Θα επενδύσουν περισσότερα κονδύλια σε αυτές; Η διστακτικότητα πρέπει να εκλείψει, καθώς όσοι μπουν πρώτοι σε αυτό το παιχνίδι, θα είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι. Πόσοι το έχουν καταλάβει αυτό;