Η MG Motor γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που αξιοποιεί το Green Ad Tag της ad-tech πλατφόρμας Good-Loop για να λανσάρει μια πιο φιλική προς το περιβάλλον διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια για το νέο, πλήρως ηλεκτρικό SUV της. Η Good-Loop μετρά το αποτύπωμα άνθρακα των διαδικτυακών campaigns και το αντισταθμίζει με τη φύτευση νέων δέντρων.

Ένα tracking pixel χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό προβολών της διαφήμισης, συνδυάζοντας αυτή την πληροφορία με δεδομένα για τα τοπικά δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να υπολογιστούν οι εκπομπές. Για κάθε χίλιες εμφανίσεις της διαφήμισης, το Good-Loop φυτεύει ένα δέντρο. «Πολύ νωρίς κατά τον σχεδιασμό της κυκλοφορίας του νέου μας MG ZS EV έπεσε η ιδέα μιας καμπάνιας με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα και αμέσως υιοθετήθηκε.

Ως brand, έχουμε πάθος να κάνουμε τα πάντα για ένα πιο βιώσιμο μέλλον και θέλουμε αυτή η αρχή να εφαρμόζεται σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής μας, συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης. Έτσι, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με μια καινοτόμο πλατφόρμα όπως η Good-Loop με στόχο την αντιστάθμιση του αποτυπώματος άνθρακα των διαφημιστικών μας δραστηριοτήτων», αναφέρει σχετική δήλωση της MG Motor. Η Good-Loop υπολογίζει ότι περισσότερα από 43.000 δέντρα έχουν φυτευτεί στο πλαίσιο της εκστρατείας της.

(Πηγή: Μarketingweek.com)