Στις 25 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε με τον μέγιστο δυνατό αριθμό ψηφιακών συμμετοχών, το πρώτο virtual dialogue στην ενότητα «Brand Next», στο πλαίσιο του θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας. O Κώστας Μουλακάκης, Director Marketing and Commercial Integration for South-East EU της Παπαστράτος και η Έλενα Χρυσαφογιώργου, Head of Omnichannel experience της Παπαστράτος, συζήτησαν με τον Τίτο Σιμιτζή, General Manager της Alternative Research Solutions το case study του IQOS και αλληλεπέδρασαν με το κοινό με κεντρικό θέμα τη μεταμόρφωση μίας εταιρείας με οδηγό την Επιστήμη και το Consumer Experience. Τα συμπεράσματα του 1ου Virtual Dialogue συνοψίζονται ως εξής: 1. Είναι καλύτερα να αποδεχτείς τον «ελέφαντα στο δωμάτιο».
Να είσαι η λύση και όχι το πρόβλημα. 2. Ακολούθησε πάντα τον σκοπό σου με θάρρος. Τόλμησε να κάνεις disrupt τον εαυτό σου. 3. Άλλαξε με κέντρο τον πελάτη σου και τις ανάγκες του. Υιοθέτησε human centric values και μοντέλα λειτουργίας που βασίζονται στο talent και στο agility. 4. Η αποτυχία είναι πάντα πιθανή. Δοκίμασε, μάθε από τα λάθη σου, βελτιώσου. 5. Το όραμα κινείται από επάνω προς τα κάτω, αλλά η καινοτόμα αλλαγή από κάτω προς τα πάνω. 6. Αν δεν αλλάξεις την κουλτούρα σου συνολικά, δεν μπορείς να αλλάξεις πραγματικά τίποτε. 6+1. Λειτούργησε με τη λογική των startups. Το επόμενο Virtual Dialogue θα πραγματοποιηθεί στις 2 Δεκεμβρίου.