Σε συζητήσεις με εταιρείες όπως Roku, Google και Comcast βρίσκεται το Netflix, για την εισαγωγή διαφημίσεων στην πλατφόρμα του, όπως επιβεβαίωσε στα Cannes Lions o Chief Content Officer, Ted Sarandos.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το Netflix δεν προτίθεται να διαθέτει έναν ιδιόκτητο διαφημιστικό βραχίονα, αλλά σημείωσε ότι «αν γίνει τόσο σημαντικό ώστε να θέλουμε να το ελέγχουμε, υπάρχει αυτή η πιθανότητα».
Όπως εξήγησε, οι διαφημίσεις δεν θα ενσωματωθούν στην υπηρεσία όπως τη γνωρίζουμε, απλά θα προστεθεί μία νέα εκδοχή με διαφημίσεις και μικρότερο κόστος συνδρομής.
(Πηγή: TheDrum)