Όπως λέει η Diana Woodburn, το key account management αφορά σε μία μεσομακροπρόθεση στρατηγική, η οποία είναι εξαιρετικά συναρπαστική και διευρύνει τους ορίζοντες ενός στελέχους ή μίας επιχείρησης, δημιουργεί νέες προκλήσεις και προσφέρει ένα ευρύτερο φάσμα εργαλείων, που οδηγούν σε βαθιά κατανόηση του πελάτη. Η Woodburn τονίζει ότι το key account management είναι μία διαδικασία που αγγίζει τον οργανισμό σε όλο του το εύρος και επισημαίνει ότι ολόκληρος ένας οργανισμός πρέπει να προσανατολιστεί στο να διασφαλιστεί η ξεχωριστή μεταχείριση για τους ξεχωριστούς πελάτες.

Η Diana Woodburn, CEO της Marketing Best Practice και Επισκέπτρια Καθηγήτρια των Cranfield και Warwick, ασχολείται με το KAM από το 1997, έχει εκπαιδεύσει 3.000 Key Account Managers και Sales Managers και τα 2 βιβλία που έχει γράψει θεωρούνται «η βίβλος του KAM» γιατί γεφυρώνουν τη θεωρία με την πράξη και αποκαλύπτουν βήμα-βήμα τα μυστικά της επιτυχημένης εφαρμογής.

Θα αποκαλύψει τα μυστικά του Key Account Management και θα απαντήσει σε όλες τις σχετικές απορίες, στο πλαίσιο του Sales Management Forum του οποίου είναι κεντρική ομιλήτρια. Το Sales Management Forum διοργανώνεται για 6η χρονιά, από την BOUSSIAS και το Marketing Week την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου, με θέμα φέτος «Sales Go Marching On!».