Πρόσφατη έρευνα του Twitter και της Kantar Media για την Ευρώπη Το Twitter συνδέει τα brands με το πιο influential κοινό, τη στιγμή που οι χρήστες είναι πιο δεκτικοί σε μηνύματα.
Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα πρόσφατης έρευνας για την Ευρώπη, που διεξήγαγε το Twitter σε συνεργασία με την Kantar Media σε πάνω από 10.500 χρήστες του Internet, συμπεριλαμβανομένων άνω των 4.800 χρηστών του Twitter. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, περίπου τα 2/3 (76%) των Ευρωπαίων χρηστών Twitter εκφράζουν απόψεις σε αγαπημένα τους θέματα, ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από το μέσο όρο των χρηστών του διαδικτύου (69%). Στα 2/3 (64%) σχεδόν των χρηστών του Twitter ζητείται η συμβουλή τους από φίλους και συγγενείς όταν κάνουν μια αγορά, ποσοστό μεγαλύτερο σε σχέση με το σύνολο των χρηστών του Internet (53%).
Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι χρήστες στο Twitter ασκούν επιρροή μεταξύ τους για προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς το 66% κοινοποιούν συχνά τις απόψεις τους, ενώ το 78% υιοθετούν τις απόψεις για διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το Twitter για να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει, αναλυτικά και σε πραγματικό χρόνο, γι’ αυτό και οι χρήστες του Twitter είναι όπως επισημαίνει η έρευνα σε «φάση ανακάλυψης». Οι Ευρωπαίοι χρήστες είναι πιο πιθανό να ανακαλύψουν νέα πράγματα στο Twitter σε σχέση με το υπόλοιπο διαδίκτυο (79% vs.73%), είναι πιο δεκτικοί σε νέα πράγματα (75% vs. 70%) και τους αρέσει να δοκιμάζουν πρώτοι κάτι καινούργιο (58% vs. 44%).
Τέλος, οι χρήστες του Twitter στην Ευρώπη είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα (55%, vs Internet users 46%), ειδικά εάν το προϊόν είναι ενός αγαπημένου brand (52% Twitter users vs. 43% Internet users). Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα παραπάνω δημιουργούν για τα brands τις ιδανικές συνθήκες εύρεσης των καταναλωτών στη φάση που είναι πιο δεκτικοί. Ο Barry Collins, Senior Director του Twitter Client Solutions, σχολιάζει: «Ενώ οι περισσότερες εφαρμογές και πλατφόρμες λένε “κοίτα εμένα”, το Twitter δηλώνει ξεκάθαρα “δείτε αυτό!”. Είναι κάτι που κάνει το Twitter μοναδικό. Οι χρήστες στο Twitter είναι ανοιχτόμυαλοι και περίεργοι. Θέλουν να ανακαλύψουν νέα πράγματα, να τα μοιράζονται και να συζητήσουν με τους άλλους χρήστες γι’ αυτά. Αυτό είναι που διαφοροποιεί το κοινό του Twitter και το κάνει τόσο σημαντικό target group για τους διαφημιζόμενους».