H Sirte Pihlaja διαθέτει περισσότερα από 25 χρόνια διεθνούς εμπειρίας σε θέματα Customer Experience και Employee Experience. Είναι συγγραφέας δύο παγκοσμίων best seller, προετοιμάζει ένα τρίτο βιβλίο ενώ κατέχει σημαντικές διακρίσεις και τίτλους όπως TOP33 Inspiring Women in CX to Follow list, TOP150 Global Customer Experience Thought Leader και επίσης στο CX Hall of Fame. Η Sirte είναι η CEO του agency Shirute καθώς και επικεφαλής της ομάδας CXPA Finland.

Με αφορμή τη συνεισφορά της μεταξύ άλλων κορυφαίων διεθνών και πιστοποιημένων CX experts, στο πολυναμενόμενο βιβλίο Customer Experience 5 η Sirte παρουσιάζει στην κεντρική σκηνή του CX Summit 2024 το θέμα της με τίτλο “Are You Ready to Serve Artificially Intelligent Machine Customers?”.

Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, το να δημιουργεί μια εταιρεία αξέχαστες εμπειρίες πελατών δεν είναι πλέον πολυτέλεια αλλά ανάγκη! Η τεχνητή νοημοσύνη ως μία δύναμη αλλαγής, φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και προσφέρει ευκαιρίες για εξατομίκευση, ενίσχυση των υπηρεσιών και αύξηση της αφοσίωσης των πελατών. Οι Machine Customers δεν είναι απλώς μία διαφημιστική εκστρατεία.

Είναι η επιχείρησή σας προετοιμασμένη να αγκαλιάσει αυτούς τους νέους πελάτες και να προσαρμοστεί στους επερχόμενους μετασχηματισμούς;

Το 2025, τέσσερις στους δέκα πελάτες θα έχουν ήδη πειραματιστεί με έναν ψηφιακό βοηθό και έως το 2027, το 50% των ανθρώπων στις ανεπτυγμένες οικονομίες θα χρησιμοποιούν έναν προσωπικό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης σε καθημερινή βάση. Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2030, σχεδόν το ένα πέμπτο των εσόδων των εταιρειών θα προέρχεται από πελάτες μηχανών. Οι Machine Customers προσφέρουν εντελώς νέες ευκαιρίες για επιχειρήσεις, αλλά η επίτευξη των πλεονεκτημάτων απαιτεί δέσμευση και προετοιμασία.

Στο Customer Experience 5, η Sirte Pihlaja εμβαθύνει στη βαθιά επίδραση των Machine Customers στις επιχειρήσεις και δίνει σημαντικές πληροφορίες για την ετοιμότητα. Ισχυρίζεται πως αυτοί οι ψηφιακοί βοηθοί σηματοδοτούν κάτι περισσότερο από μια φευγαλέα τάση— πρόκειται για μια μεταμορφωτική δύναμη στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Τονίζει την άμεση ανάγκη των οργανισμών να προσαρμόσουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης τους ώστε να εμπλακούν αποτελεσματικά με αυτό το αυξανόμενο τμήμα πελατών, τονίζοντας τη σημασία της παροχής μιας απρόσκοπτης εμπειρίας.

Οι επιχειρήσεις παροτρύνονται να ξανασκεφτούν το customer journey και να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες εμπειρίες για να φιλοξενήσουν αποτελεσματικά αυτές τις ψηφιακές οντότητες. Η συγγραφέας αναμένει μια σημαντική αλλαγή έως το 2030, με σχεδόν το ένα πέμπτο των εσόδων μιας εταιρείας να προέρχεται από Machine Customers. Αυτός ο επικείμενος μετασχηματισμός παρομοιάζεται σε κλίμακα με την εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου, με βάση πρόσφατη έρευνα της Gartner. Η Site ενθαρρύνει μια

προληπτική προσέγγιση, δίνοντας έμφαση στην απόκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων και στρατηγικών για την πλοήγηση στην επικείμενη αύξηση των Machine Customers. Yπογραμμίζει τον κεντρικό ρόλο των επαγγελματιών του Customer Experience (CX) στην καθοδήγηση αυτού του μετασχηματισμού, υποστηρίζοντας την ισορροπία μεταξύ της υιοθέτησης των ψηφιακών εξελίξεων και της διατήρησης της ενσυναίσθησης σε καταστάσεις όπου η ανθρώπινη αλληλεπίδραση παραμένει απαραίτητη. H συγγραφέας προτείνει στρατηγικό σχεδιασμό, απόκτηση δεξιοτήτων και πελατοκεντρική νοοτροπία για να ευδοκιμήσει στην εποχή των Machine Customers.

Πληροφορίες και εγγραφές www.cxsummit.live