Πρόσφατα, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι θα μεριμνήσει σχετικά, καθώς η νέα δυνατότητα μπορεί να επηρεάσει την αποτελεσματικότητα των καμπανιών τους, χωρίς ωστόσο καν να κάνει γνωστή την ημερομηνία του νέου λανσαρίσματος. Από την άλλη, στελέχη του χώρου εμφανίζονται αισιόδοξα θεωρώντας ότι δεν πρόκειται να υιοθετηθεί μαζικά από το κοινό, θυμίζοντας την εφαρμογή του GDPR, που παρά τις «Κασσάνδρες» δεν είχε τα καταστροφικά αποτελέσματα που κάποιοι προέβλεψαν.

Την ίδια στιγμή, όμως, στο Facebook προειδοποίησε για πιθανές σημαντικές αλλαγές στο τοπίο του marketing, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς λεπτομέρειες για το πώς το feature «clear history» θα επηρεάσει τους διαφημιστές. Σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το νέο πρόγραμμα, η επιλογή «clear history» υπάρχει κάτω από τα ad settings στους λογαριασμούς των χρηστών. Οι χρήστες θα είναι σε θέση να δουν πού τους ακολουθούν οι διαφημιστές από ιστοσελίδες και εφαρμογές πίσω στο Facebook, ενώ θα υπάρχει και η επιλογή τα άτομα να σταματήσουν αυτού του είδους την «παρακολούθηση».
(Πηγή: AdAge)