Παρουσιάζει ο ερευνητής Sebastian Starzynski στο συνέδριο Promotions & Brand Activation
Παράλληλα, πρέπει να αξιοποιούν τα ερευνητικά εργαλεία τα οποία τους επιτρέπουν να μιλήσουν στον πελάτη για ό,τι έχει πραγματικά ανάγκη, στο σωστό σημείο, την κατάλληλη στιγμή και με τον ελκυστικότερο τρόπο. Μια περιήγηση στις σύγχρονες τάσεις και τα εργαλεία ο Sebastian Starzynski, θα προσφέρει στους συνέδρους του «Promotions & Brand Activation – Make it Work!», που διοργανώνει η BOUSSIAS στις 29 Ιουνίου (www.promotionsconference.gr). Συγκεκριμένα, στην ομιλία του θα αναλύσει το πώς τα Big data, το Internet Οf Things και η Συνεργατική Οικονομία (Collaborate Economy) διαμορφώνουν το μέλλον του λιανεμπορίου.
Ο Sebastian ίδρυσε την εταιρεία ABR SESTA όταν ήταν τριτοετής φοιτητής στο Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας. Δημιούργησε μια λύση καταγραφής τιμών στις 15 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας του και μετά από 6 μήνες απέκτησε τον πρώτο του πελάτη: την Procter & Gamble. Σήμερα είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους νέους επιχειρηματίες της χώρας του, στον κλάδο της έρευνας. Η ABR SESTA αξιοποιεί εργαλεία όπως: Non Participant Video Observation, Neuromarketing, Eye Tracking, Face reading για διαφημιστικές τηλεοπτικές καμπάνιες, test που αφορούν στο e-commerce, κ.ά. Ο Sebastian έχει, επίσης, εισαγάγει τη δική του μέθοδο Business Intelligence για retail data και ασχολείται με projects στον τομέα των Big Data.