Στο συνέδριο «Sales in Action!» την Πέμπτη 11 Ιουλίου, ο Dominic Millioud, Managing Director στην ελβετική EAT.ch, μέλος της μεγαλύτερης takeaway πλατφόρμας στον κόσμο Just Eat, έρχεται στην Αθήνα για να αναλύσει πώς η τεχνητή νοημοσύνη εκτόξευσε τις πωλήσεις της εταιρείας από μηδέν σε 1 δις ευρώ μέσα σε 10 χρόνια.

Κορυφαία και φιλόδοξα στελέχη πωλήσεων δίνουν ραντεβού στο συνέδριο, για να αφηγηθούν ιστορίες επιτυχίας και να συζητήσουν για την επόμενη μέρα των πωλήσεων. Επίσης, στο συνέδριο θα δούμε: Ιστορίες επιτυχίας από δεκάδες ανώτατα στελέχη Πωλήσεων εταιρειών όπως Apivita, BAT Hellas, Caudalie Greece, Elpedison, Estee Lauder, Ευρωχαρτική, Kri Kri, Nestle Hellas, OTE Group, Sephora και πολλές άλλες, καθώς και συζήτηση πάνελ με τη συμμετοχή του ΙΠΕ και ανωτάτων στελεχών επιχειρήσεων για τις σύγχρονες προκλήσεις και το αύριο των πωλήσεων και τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στις πωλήσεις.

Το «Sales in Action!» πραγματοποιείται για συνεχή 8η χρονιά υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ισχύει έκπτωση 10% για τα μέλη ΙΠΕ). Πληροφορίες στο www.salesinaction.gr.