Η διαφημιστική και podcasting στρατηγική του Spotify τέθηκε ε αμφιβόλω από τους επενδυτές, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του δ΄ τριμήνου, με αφορμή τις πρόσφατες διοικητικές αλλαγές στην εταιρεία.

Την περασμένη εβδομάδα, το Spotify απέλυσε σχεδόν 6% του παγκόσμιου δυναμικού του, δηλαδή λίγο λιγότερους από 600 ανθρώπους, ενώ, παράλληλα, ανακοινώθηκε η οικειοθελής αποχώρηση της Dawn Ostroff, Chief Content & Advertising Business Officer. Καθώς η εταιρεία αποκομίζει το 13% των εσόδων της από τη διαφήμιση, η αποχώρηση του ανώτατου στελέχους της στον τομέα αυτόν ήγειρε ανησυχία στους επενδυτές.

Και όλα αυτά, σε μια περίοδο που, όπως παραδέχτηκε ο CEO, Daniel Ek, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση 44% στα λειτουργικά έξοδα το δ΄ τρίμηνο, κυρίως λόγω της αύξησης του προσωπικού που μειώθηκε τον Ιανουάριο.

Σε επίπεδο premium βάσης συνδρομών, μηνιαίων ενεργών χρηστών, συνολικών εσόδων και μεικτού περιθωρίου κέρδους, η εταιρεία ξεπέρασε ελαφρώς τις προβλέψεις της για το δ΄ τρίμηνο, «λόγω αύξησης ρεκόρ στους paid συνδρομητές και των χαμηλότερων δαπανών για περιεχόμενο podcast», δήλωσε ο Paul Vogel, CFO. Συγκεκριμένα, κατέγραψε 14% αύξηση των ad-supported εσόδων στα 449 εκατ. ευρώ, οδηγούμενη από την αύξηση του podcasting κατά μέσο όρο 30%.

(Πηγή: Campaign)