Τι γίνεται όμως με τη δημιουργικότητα; Ποιες εξελίξεις έχει ήδη επιφέρει η εκρηκτική τεχνολογική καινοτομία στο ίδιο το δημιουργικό προϊόν; Πώς αξιοποιούνται οι σημαντικότερες νέες τεχνολογίες από κορυφαία διαφημιστικά agencies και καινοτόμα brands σε προηγμένες αγορές του εξωτερικού και τι έχουν να ωφεληθούν marketers και agencies στην Ελλάδα από τη γνώση αυτή; Ακόμη περισσότερο, ποια μπορεί να είναι τα σχετικά ζητούμενα της ελληνικής αγοράς, που δεν έχουν απαντηθεί;

Με έμπνευση από τα Innovations Lions των Καννών, το Marketing Week διοργανώνει στις  9 και 10 Μαΐου το πρώτο συνέδριο «Innovators’19», που επιχειρεί ακριβώς να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους τεχνολογίες όπως AR, VR, AI, Gaming, Voice Tech και Animation, μπορούν να αξιοποιηθούν δημιουργικά προς όφελος των brands. Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη εταιρειών από όλο το φάσμα της επικοινωνίας και σε marketers, με στόχο να δώσει ερεθίσματα για την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων που εμπλουτίζουν την εμπειρία του καταναλωτή και οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα.

Οι βραβευμένοι ομιλητές του συνεδρίου θα δείξουν πώς η τεχνολογία μπορεί να οδηγήσει σε ευφάνταστες δουλειές που επανακαθορίζουν τη σχέση των καταναλωτών με τα brands. Πλαισιώνονται από έμπειρα στελέχη της ελληνικής αγοράς που εκπροσωπούν «δυνατά» σε δημιουργική αναζήτηση brands, δίνοντας όλοι μαζί μία ολοκληρωμένη εικόνα των θαυμαστών δυνατοτήτων που προσδίδει η τεχνολογία στη Διαφήμιση. Περισσότερα στο www.innovatorsconference.gr.