Εδώ και αρκετά χρόνια, η Focus Bari διεξάγει την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, η οποία είναι αφιερωμένη στην Εξυπηρέτηση Πελατών, πανελλαδική έρευνα που καταγράφει τις εξέχουσες αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι καταναλωτές της ελληνικής αγοράς στη διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι με δικά τους λόγια.

Φέτος, η έρευνα «CX Stories» της Focus Bari έδειξε ότι η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών συμβουλεύεται κριτικές και αξιολογήσεις προτού αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ενώ αντίστοιχα, μια μεγάλη μερίδα κοινού μοιράζεται και τις καλές και τις κακές εμπειρίες είτε στα social media, είτε στον κοινωνικό περίγυρο.

Στο τελευταίο εξάμηνο, 4 στους 5 Έλληνες περιγράφουν τουλάχιστον μια εκπληκτική, αλλά και τουλάχιστον μια δυσάρεστη εμπειρία με μεγάλη ποικιλία οργανισμών και κλάδων. Μετά από δύο χρόνια Covid, φαίνεται ότι αρκετοί κλάδοι βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους, όμως ακόμα φαίνεται να υπάρχει αρκετός χώρος για περαιτέρω βελτίωση.