Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι ζωτικής σημασίας για τα brands να κατανοούν τα πραγματικά οφέλη του media investment τους τώρα και στο μέλλον, μέσω της τακτικής αξιολόγησης των metrics που χρησιμοποιούν στα digital κανάλια τους, όπως customer retention, lifetime value και short-term conversions και πωλήσεις.

Σε άρθρο τους στο WARC Spotlight, με θέμα «Drivers of brand growth», οι Konstanze Fichtner και Harry Davison παρουσιάζουν τα αποτελέσματα έρευνας των GfK, Nielsen και Nepa για λογαριασμό της Meta, η οποία αποκαλύπτει ότι τα Μέσα παράγουν το 42%-76% του συνολικού ROI της μέσα από μακροπρόθεσμες πωλήσεις και price premium αποτελέσματα.

Εξισορροπώντας το βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα στη διαφήμιση, οι εταιρείες μπορούν να μεγιστοποιούν την αξία των επενδύσεών τους στο marketing και να κερδίσουν το πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους.

Καθώς κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο, οι εταιρείες χρειάζεται να επιλέξουν τα κατάλληλα KPIs, τα οποία θα πρέπει να μετρηθούν με τον κατάλληλο τρόπο με διαφήμιση η οποία θα πρέπει να ελέγχεται τακτικά για την αποτελεσματικότητά της. Ενδεικτικά, βρέθηκε ότι το optimizing μόνο σε βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα ενδέχεται να έχει αποτέλεσμα τα brands να χάνουν ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανεκμετάλλευτα κοινά και αγορές.

(Πηγή: WARC)