Και αλλάζει το brand name της για να τιμήσει τους γιατρούς.

Τι συμβαίνει με το αλκοόλ που αφαιρείται από τις μπίρες 0%; Στην περίπτωση του πορτογαλικού brand Super Bock, χρησιμοποιείται για την παραγωγή αντισηπτικών που προσφέρεται μετά δωρεάν στα νοσοκομεία της χώρας. Επιπλέον, το brand μετονόμασε προσωρινά την μπίρα του χωρίς αλκοόλ σε «Super Doc», αποτίνοντας φόρο τιμής στους επαγγελματίες υγείας που δίνουν μάχη ενάντια στον κορωνοϊό.

Η Super Bock ανακοίνωσε την πρωτοβουλία με ένα σποτ 40’’ που δείχνει μια εξαντλημένη γιατρό ή νοσηλεύτρια, με εμφανή τα σημάδια του προστατευτικού εξοπλισμού στο πρόσωπό της, που πάει να πάρει μια μπίρα από το ψυγείο. Αλλά πριν προλάβει να την ανοίξει, δέχεται ένα τηλεφώνημα από τη δουλειά και απαντά ότι πάει αμέσως. Ακουμπά πάλι την μπίρα στο ράφι με την ταμπέλα, στραμμένη προς την κάμερα, να γράφει Super Doc.

Το πορτογαλικό agency O Escritοrio έδωσε την ιδέα για την αλλαγή του ονόματος στη μάρκα, σύμφωνα με τον Bruno Albuquerque, Marketing Director του Super Bock Group για την Πορτογαλία και μαζί δημιούργησαν «κάτι που τιμά τους επαγγελματίες υγείας προσφέροντας κάτι χειροπιαστό στα νοσοκομεία. Μέχρι σήμερα, η Super Bock έχει δωρίσει πάνω από 20.000 λίτρα απολυμαντικού gel, παρασκευασμένο σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΟΥ», δήλωσε ο ίδιος. (Πηγή: AdWeek)