Αυτό γίνεται με πολλούς τρόπους και μέσα από εφαρμογές που προωθούν δελεαστικές προσφορές για να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό, ωστόσο δημιουργείται ένα «κενό» μέχρι να φτάσει ο χρήστης στην αγορά του προϊόντος στο φυσικό κατάστημα. Επιπλέον, με το ποσοστό των χρηστών που χρησιμοποιούν τις mobile συσκευές τους προς αναζήτηση προσφορών και κοντινών καταστημάτων να έχει φτάσει στο 88%, οι έμποροι πρέπει να βρουν τη χρυσή τομή για να μη χάνουν τον πελάτη στην… «αναζήτηση».

H λύση είναι μία στρατηγική πωλήσεων που θα έχει ως επίκεντρο το «πορτοφόλι στο κινητό». Ουσιαστικα ένα omnichannel «εργαλείο» που θα προσφέρει στον χρήστη όλα τα προνόμια που θα τον κρατήσουν πιστό στο brand προσφέροντας λύσεις ψηφιακών κουπονιών, πληρωμές, gift cards, κ.α. μέσω των οποίων ο χρήστης προσπερνάει όλη την παραδοσιακή διαδικασία των κουπονιών, ενώ έχει αποθηκευμένη την προσφορά στο κινητό του και διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή. Σε συνδυασμό με push reminders και notifications και μέσω ibeacons που ενημερώνουν τον χρήστη μέσα στο κατάστημα, για τις τρέχουσες προσφορές που ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο.

Κάτι το οποίο θα έχει σίγουρα άμεση απήχηση και θα κερδίσει μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού είναι και τα gift cards. Μέσα απο το κινητό του, ο χρήστης μπορεί να στείλει σε αγαπημένα του πρόσωπα, προπληρωμένα δώρα, ενώ η ευκολία που προσφέρει αυτή η υπηρεσία, είναι σίγουρα κάτι το οποίο μπορεί να κρατήσει τους χρήστες πιστούς στο brand.

Μέσα από τις άμεσες συναλλαγές που προσφέρει ένα «πορτοφόλι στο κινητό», ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει όλες τις συναλλαγές του, να έχει διαθέσιμο το ιστορικό συναλλαγών αναλυτικά, ενώ μπορεί και να επωφεληθεί real time των προσφορών που του προσφέρονται.

Όλα αυτά τα προνόμια που προσφέρει το «πορτοφόλι στο κινητό» ουσιαστικά μειώνουν την «απόσταση» που υπάρχει ανάμεσα στην αναζήτηση προσφορών μέσα από τη συσκευή του χρήστη και την αγορά στο φυσικό κατάστημα και προσφέρει χειροπιαστά αποτελέσματα, με τον έμπορο να βλέπει άνοδο στις πωλήσεις του αλλά και τον καταναλωτή να επωφελείται των προσωποποιημένων προσφορών και της ευκολίας στις αγορές του.