Εννέα βραβεία απέσπασε η DPG Digital Media, στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2022.

Συγκεκριμένα, το αφιέρωμα «Δύο χρόνια Covid-19» έλαβε Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Covid-19 Reporting», ενώ Χρυσό έλαβαν, επίσης, το ρεπορτάζ «Αποστολή στην Τυνησία: Σώζοντας δελφίνια, χελώνες και άλλα ευάλωτα» στην κατηγορία «Best International Reporting», η δημοσιογραφική στήλη «Infographic land» στην κατηγορία «Best Use of Data for a Story / Report», η ενέργεια «Big Love in Christmas Town powered by Mini» στην κατηγορία «Most Creative Native Advertising Campaign» και η ενέργεια «Fill Your Dreams by Juvederm» στην κατηγορία «Best Use of Video in Native Advertising».

Ασημένιο βραβείο κέρδισαν το ρεπορτάζ «Φωτιές στην Εύβοια» στην κατηγορία «Best Photo Reporting / Storytelling» και το podcast «Podcastmedia-Showbiz-o’clock» στην κατηγορία «Best in Entertainment». Τέλος, Χάλκινο απέσπασαν οι ενέργειες «Ξεκινώντας από το 0.0 by Heineken» και «Be your own Golden Santa».