Απέσπασε 10 βραβεία για προγράμματα και δράσεις

Δέκα βραβεία κέρδισε ο ΟΠΑΠ στο πλαίσιο των Sports Marketing Awards 2020, εκ των οποίων ένα Platinum, τέσσερα Gold, δύο Silver και τρία Bronze, για προγράμματα και δράσεις του. Συγκεκριμένα, απέσπασε ένα Platinum στην κατηγορία «Best Sports Sponsorships» για το πρόγραμμα της Παιδικής Κερkidας ΟΠΑΠ, και από ένα Gold στις κατηγορίες «Καλύτερη συνολική παρουσία στο Instagram» για το Πάμε Στοίχημα στο Instagram, «Χορηγία Ομάδας – Αθλητικού Σωματείου – Συλλόγου» για τη χορηγία στον ΣΕΓΑΣ, «Νέα Χορηγία» για τη χορηγία στο ντοκιμαντέρ για τους ΟΠΑΠ Champions «Best Of Greece» και στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης – Εκδήλωσης – Event» για τη χορηγία της αθλητικής διοργάνωσης Socca World Cup 2019 στην Κρήτη. Τα Silver βραβεία αφορούν στις κατηγορίες «Best Strategy for Brand Awareness» και «Χορηγία Αθλητικού Συλλόγου/Σωματείου», και τα Bronze στις κατηγορίες «Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης/Εκδήλωσης», «Kids/Youth/Grassroots» και «Best Sports related Content during the Coronavirus Pandemic».