H Beiersdorf Hellas βρέθηκε στην κορυφή των Shopper Marketing Awards, κατακτώντας το Grand Award «Shopper Marketing Brand of the Year».
H Beiersdorf Hellas, πέραν της κορυφαίας διάκρισής της, ξεχώρισε και μέσα από τις πολλαπλές βραβεύσεις που κατέκτησε για το brand Nivea. Συγκεκριμένα, η καμπάνια «Nivea Men – Real Madrid activation» απέσπασε δύο διακρίσεις στην κατηγορία «Consumer Goods Display & Promo». Κατέκτησε το χρυσό βραβείο στην υποκατηγορία «Προϊόντα Προσωπικής Φροντίδας & Ομορφιάς», ενώ τιμήθηκε και με το Platinum της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Η καμπάνια «Nivea: Κίνηση Φροντίδας» κατέκτησε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Programmatic Shopper Marketing Campaigns». «Ο θεσμός των Shopper Marketing Awards είναι κάτι που έλειπε από τον χώρο μας, καθώς έρχεται να αναδείξει τις καλές πρακτικές σε επίπεδο καταστήματος, digital εργαλείων και shopper attraction, συμβάλλοντας έτσι όχι μόνο στο να βραβευθούν, αλλά και να διαδοθούν, ώστε να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και εξέλιξης για το μέλλον», δήλωσε ο Πέτρος Χανής, Head of Shopper & Customer Marketing – Leadership Team Member της Beiersdorf Hellas.