Επτά διακρίσεις απονεμήθηκαν στο Ιασώ και το Ιασώ Παίδων, στο πλαίσιο των Content Marketing Awards 2021, τα οποία διοργάνωσαν το Marketing Week και η Boussias. Συγκεκριμένα, το Ιασώ απέσπασε βραβεία στην κατηγορία «Content Marketing Program – Personal Care, Health & Beauty» με το Χρυσό για τη marketing καμπάνια για τον Μήνα Μαστού, και βραβείο για το πρόγραμμα Home Fit Home.

Στην ίδια κατηγορία απέσπασε βραβείο και το Ιασώ Παίδων για τα παιδικά check up. Επιπλέον, το Ιασώ απέσπασε 2 βραβεία στην κατηγορία «Best Use of Instagram for Content Marketing» για τη marketing καμπάνια για τον Μήνα Μαστού και το πρόγραμμα Home Fit Home, καθώς και 2 βραβεία στην κατηγορία «Best Use of Influencers for Content Marketing» για τις ίδιες ενέργειες αντίστοιχα.

«Είναι ιδιαίτερη χαρά να διακρινόμαστε για τη στρατηγική, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου που δημιουργούμε», δήλωσε σχετικά η Χριστίνα Ταμπουρέα, Γενική Εμπορική Διευθύντρια, CCO, του ομίλου Ιασώ.