Η Mediacube βρίσκεται ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Peak Performance Marketing Awards 2021, αφού κατάφερε να διακριθεί με 10+1 βραβεία, ενώ ο πελάτης της Πλαίσιο ανακηρύχθηκε Brand of the Year. Συγκεκριμένα, η Mediacube απέσπασε 5 Gold, 3 Silver και 2 Bronze με τους πελάτες της Πλαίσιο, Betshop, tofarmakeiomou.gr και Γρηγόρης.

Έλαβε Gold βραβεία στις κατηγορίες «Best Performance in Retail» για 3η συνεχόμενη χρονιά, «Best Google Shopping Ad Campaign» και «Best Personalization at Scale» με το Πλαίσιο, «Best Performance in Beauty, Health & Pharma» με το tofarmakeiomou.gr για δεύτερη συνεχή χρονιά και «Best Performance in Food & Beverages» με τον Γρηγόρη επίσης για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Επιπλέον διακρίσεις για την εταιρεία, αποτέλεσαν τα Silver βραβεία «Best Use of Data, Best Omnichannel Campaign (including non-Digital)» και «Best Use of Video for Performance Purposes» με το Πλαίσιο, ένα Bronze στη κατηγορία «Best Paid Search Campaign» με τo tofarmakeiomou.gr και στην κατηγορία «Best Performance in other – Betting» με τη betshop.gr, διάκριση για 3η συνεχή χρονιά.