Θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει την άποψη αυτή αιρετική. Όταν όμως ανήκει στον Γιάννη Αναστασάκο, Πρόεδρο της Nielsen Audience Measurement, τότε οφείλεις να τη μελετήσεις περαιτέρω. Για να διαπιστώσεις ότι έχει βάθος. Ο Γιάννης Αναστασάκος, σήμερα, 23 χρόνια μετά την έναρξη της συνεργασίας του με την εταιρεία, αποφασίζει να κάνει ένα νέο επαγγελματικό βήμα, περνώντας στοn χώρο του Internet.

Mε αφορμή την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τη Nielsen Audience Measurement παραχώρησε στο Marketing Week μια αποκλειστική συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, μιλώντας για την πορεία της Tηλεόρασης, τις ευκαιρίες που αυτή είχε τα τελευταία χρόνια, τις άλλες που έχασε, το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας, τη διαφημιστική αγορά, την αμφισβήτηση των μετρήσεων της -τότε- AGB, τις ποινικές διώξεις που ασκήθηκαν στον ίδιο και στην εταιρεία, τη διαπλοκή, τα συμφέροντα κάποιων μεγαλοδημοσιογράφων που «εξαρτιόντουσαν» από τις μετρήσεις και πολλά άλλα ζητήματα που παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, από όποια πλευρά κι αν τα δει κανείς.

Πάρτε μια γεύση: «Η τηλεόραση έβαλε τις ροές των πολιτισμικών αλλαγών και συνεπειών στα σπίτια μας. Μαζί έβαλε όμως και την εθνική μας ανημποριά να σταθούμε δημιουργικά, θετικά απέναντι σε αυτές τις εξελίξεις. Γιατί πιστεύω πως αυτές τις αλλαγές δεν τις αντέξαμε, δεν είχαμε σαν κοινωνία το βάθος, το παρελθόν στις ελίτ, τις ηγεσίες μας, την παιδεία για να εξελιχθούμε ομαλά». Σε μια περίοδο όπως η σημερινή, τα όσα λέει ο Γιάννης Αναστασάκος εξηγούν πολλά από τα δεινά που ζει σήμερα όχι μόνο η Tηλεόραση, αλλά και η ελληνική κοινωνία.

Στο ίδιο τεύχος φιλοξενούμε μια σημαντική συνέντευξη του Δημήτρη Α. Μαύρου, Προέδρου του Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ, με αφορμή τη διοργάνωση του CEO Summit 2011, στις 22 Νοεμβρίου με τίτλο «Doing More on Less. Η δυναμική του «less» και το μέρισμα της εμπιστοσύνης». H φετινή διοργάνωση αναμένεται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον από κάθε άλλη χρονιά, δεδομένων των δύσκολων συνθηκών που επικρατούν. Διαβάστε τι μας είπε για τον νέο ρόλο του Μάνατζερ που αναδεικνύει η κρίση, τις προϋποθέσεις αντίστασης σε αυτή για εταιρείες και Μάνατζερ, αλλά και το μήνυμα αισιοδοξίας που στέλνει.

Τέλος, διαβάστε ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ για τα αθλητικά sites, τη σημερινή εικόνα τους, την ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση που αποκτούν στους χρήστες, αλλά και τις συνεπαγόμενες ευκαιρίες διαφήμισης που προσφέρουν για brands και υπηρεσίες.