Το θέμα της data-driven marketing στρατηγικής αποδεικνύεται βασικό ζητούμενο της αγοράς

AIG, Νίκας, Johnson & Johnson Hellas, Leroy Merlin, Icap, SMA Hellas, Pharmaserve Lilly, Intralot, Oxford Company είναι μερικές μόνον από τις επιχειρήσεις που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο μεγαλύτερο ετήσιο συνέδριο για το χώρο του Marketing. Ο ρόλος των Data αποδεικνύεται ιδιαίτερα κρίσιμος σήμερα, καθώς η ορθή και επιτυχημένη διαχείριση της πληροφορίας που εισρέει στην επιχείρηση από όλο και περισσότερες και διαφοροποημένες πηγές, οδηγεί σε χειροπιαστό και αξιοποιήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ιδιαίτερα πολύτιμο σε περιόδους κρίσης.

Οι παρουσιάσεις στο πλαίσιο του συνεδρίου θα αποκαλύψουν τις πλέον σύγχρονες τάσεις, θα δώσουν πρακτικές συμβουλές και θα εφοδιάσουν τους marketers με τη γνώση που είναι απαραίτητη για να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των Data. Το 10ο Marketing Directors Forum διεξάγεται στις 21 Μαρτίου, στο Athens Marousi Plaza, με τη συμμετοχή διακεκριμένων διεθνών και ελλήνων ομιλητών και υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ και του Σύνδεσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

Μεγάλοι Χορηγοί του συνεδρίου είναι οι εταιρείες Entersoft και IBM Hellas και Χορηγός το Thinkdigital Group. Υποστηρικτές είναι οι εταιρείες Bold Ogilvy & Mather, Data Power και TNS Icap. Χορηγός Φιλοξενίας είναι η Coco-Mat Hotels, Χορηγός Διερμηνείας η Intertranslations, Χορηγός Εκτυπώσεων η Pressious Αρβανιτίδης και Χορηγός Επικοινωνίας η εφημερίδα Κέρδος. Περισσότερες πληροφορίες στο www.marketingdirectors.gr.