Πραγματοποιείται στις 29 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο ΟΤΕAcademy
Περισσότερες από 26 καλές πρακτικές στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη πρόκειται να παρουσιαστούν την Τετάρτη 29 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο ΟΤΕAcademy στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», από την αυτοκινητοβιομηχανία, τις ασφάλειες, τις τράπεζες, το λιανεμπόριο, τα τρόφιμα, την ενέργεια, τον τουρισμό, την ομορφιά, τις τηλεπικοινωνίες, τον στοιχηματισμό και τις υπηρεσίες.

Συγκεκριμένα, στην ενότητα «Εμπειρία του Πελάτη» θα παρουσιάσουν οι Τράπεζα Πειραιώς, Apivita, ΟΠΑΠ, Mapfre Asistencia S.A. Ελλάδος, ParkAround και MetLife Greece. Στη «Διαχείριση Παραπόνων» οι BMW Financial Services Hellas και myDirect ΑΕ, στην «Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση» οι Media Markt Hellas και όμιλος ΟΤΕ, στην «Καλλιέργεια Σχέσης με τον Πελάτη / Loyalty» οι Nobacco, Enartia (Papaki & Top.Host) και Concept On Action, στην «Κουλτούρα Εξυπηρέτησης» οι nrg, tripsta και Stoiximan, και στην «Προσωποποιημένη Εξυπηρέτηση» οι Skroutz.gr, Δέλτα και CQS. Επίσης, θα παρουσιαστούν cases των εταιρειών Stanley Black & Decker, Nestle Hellas, NetU, MyShoe.gr, Eurobank και Europcar. Πληροφορίες στο www.customerconference.gr.