Χρυσοί νικητές στις κατηγορίες Best Performance in Retail (3η συνεχόμενη χρονιά), Best Google Shopping Ad Campaign και Best Personalization at Scale Strategy αναδείχθηκαν Πλαίσιο και Mediacube στα φετινά Peak Performance Marketing Awards 2021. Επιπλέον, απέσπασαν τρία Silver Αwards στις κατηγορίες Best Use of Data, Best Omnichannel Campaign (including non-Digital) και Best Use of Video for Performance Purposes, με το Πλαίσιο να ανακηρύσσεται «Brand of the Year», καθώς συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους συγκριτικά με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Οι δύο εταιρείες συνεχίζουν την πολυετή συνεργασία τους, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας μια 360o Digital & Omnichannel Στρατηγική. «Υλοποιώντας συνεχώς πρωτοποριακές πρακτικές επιδιώκουν να βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά, να εφαρμόζουν βέλτιστες πρακτικές και να ξεχωρίζουν μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες της Covid-19 περιόδου και στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό οικοσύστημα των Consumer Electronics & Home Appliances», επισημαίνουν.